Saturday, August 18, 2012

Hayırlı Bayramlar!

Tam bir sene olmuş origamiyle uğraşmaya başlayalı. "Tam bir sene"leri fark edince zamanın nasıl geçtiğine inanamaz ya hani insan, sanki geçen vakit 'bir sene'ye tekabül ediyor olamaz, daha kısaymış gibi gelir... İşte öyle bir seneydi bu geçip giden. Blogum açıldığında Kağıtlık'taki ilk yazım Ramazan bayramında içine şeker doldurarak çocuklara verdiğim kutularla ilgiliydi. Nereden geldiğini bile bilmediğim bir sürü renkli, kalitesiz kağıdı böyle değerlendirmiştim.


Bu sene kutu yapacak vaktim olmadı; kağıt stoklarımı da tükettiğimden elim boş olacak diye üzülüyordum. Fakat iç mimarlık okuyan kardeşim kullanmayacağı fon kartonlarını alabileceğimi söyleyince ben de boş duramadım. Yatmadan önce bir-bir buçuk saatte bu basit kuğuları yaptım.



Bu gerçekten basit origami kuğuların yapımını bu video'dan öğrenebilirsiniz. Çocukların hoşlarına gideceğini umuyorum; her durumda bayram şekerlerinin klasik sunumunu biraz renklendirmek için hoş bir sunum. Üstelik bayramın tatlı telaşesinde çocukları bir araya toplayıp birlikte origami yapmanın keyfi de cabası.

Herkese hayırlı, tatlı bayramlar!

2 comments:

  1. Origamiler ve çizimler çok güzel gerçekten! Bundan sonraki işlerinizi de merakla izleyeceğim!

    Size de içine güzel şeylerin sığdığı keyifli bir bayram dilerim :)

    Sevgiler



    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim Nurdan hanım, yeni blog yazılarında görüşmek üzere. :)

      Delete